Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Είναι δύσκολο να "αντέξεις" την ευτυχία....

Αχ καλά μου παιδιά, τα σχόλια σας με κάνουν και χαίρομαι πάρα πολύ!!Μα πιο πολύ χαίρομαι που επιτέλους κάποια στην ηλικία μου έχει φωνή έστω και μέσα απ' αυτό το Blog!
Πέρασα ένα όμορφο και ήσυχο Σαββατοκύριακο, μόνο που τα εγγόνια μου δεν μπόρεσαν να έρθουν να με δουν!!!
Νέες ειδήσεις με ταρακούνησαν! Μοντέλο με κοιλιακούς, που αν ήμουν 20 χρόνια νεότερη δεν θα άφηνα ανεκμετάλλευτους, κατηγορείται για διακίνηση κοκαΐνης! Νεαρή ηθοποιός εκβιάζει με ροζ DVD, έναν κακομοίρη πολιτικό μηχανικό για να μην το πει στην γυναίκα του...
Απ' αυτές τις δύο ειδήσεις, συνειδητοποιώ πολλά!!Πως η δόξα, η φήμη και τα λεφτά, όχι μόνο δεν φέρνουν την ευτυχία, αλλά αν δεν μπορείς να τα διαχειριστείς σωστά σε εγκλωβίζουν στην ευτυχία που ο ίδιος δεν αντέχεις....
Οι άνθρωποι, τελικά, αν δεν είναι έτοιμοι να δεχτούν την δημοσιότητα, την ασύδοτη προβολή και το εύκολο χρήμα, μπορούν να αυτοκαταστραφούν πολύ εύκολα!Είναι σχεδόν άδικο και για τα δύο νεαρά αυτά παιδιά, αλλά και για τους γονείς τους να ξεφτιλίζονται μ' αυτόν τον τρόπο μετά από τόσο κόπο να φτάσουν σε αυτό το σημείο της καριέρας τους!!
Είναι κρίμα, όχι γιατί είναι ένοχοι, αλλά γιατί δεν ήταν έτοιμοι να διαχειριστούν αυτό που τους συνέβαινε και δεν άντεξαν την ευτυχία!!
Ναι, ναι, παιδιά μου, είναι πολύ δύσκολο να αντέξεις την ευτυχία!!Είναι δύσκολο γιατί σε οδηγεί εύκολα στην απληστία και χάνεις το μέτρο...και όταν πλέον δεν σου φτάνει η ευτυχία κάνεις τα πάντα για να καταστρέψεις έμμεσα τον εαυτό σου και όλα αυτά που κατάφερες!!
Όχι, δεν έχει σημασία, αν είσαι δυνατός ή αδύναμος χαρακτήρας. Έχει σημασία αν είσαι έτοιμος να αντέξεις και να διαχειριστείς την ευτυχία!!
Δύο αντίθετα παραδείγματα για να καταλαβαινόμαστε...η Ελένη Μενεγάκη ήταν έτοιμη και διαχειρίστηκε άψογα τα κεκτημένα της...., ενώ ο αγαπημένος μου, Νίκος Σεριανόπουλος δεν την άντεξε την ευτυχία...
Αυτά παιδιά μου για σήμερα...κουράστηκα...,αλλά εσείς...

Μην τα παρατάτε, μην παρακαλάτε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου