Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Μια μέρα δεν είδα τηλεόραση και....

Μια μέρα έλειψα εκτός(τι να κάνω, πήγα εκδρομή με τα εγγόνια μου)...δεν είδα τηλεόραση και κόντεψαν να έρθουν τα πάνω κάτω...

Κατ' αρχήν, έχασα τον Λάκη τον Γλυκούλη...(όποιος τον είδε, να μου πει σε περίληψη τι έγινε!δέχομαι e-mail). Δεύτερον, μπήκαμε σε επιτήρηση...ραγδαίες εξελίξεις στις Βρυξέλλες!!!!Τρίτον, παραιτείται ο Μανώλης, δεν παραιτείται, θα παραιτηθεί, δεν θα παραιτηθεί...θα έχουμε πρόωρες εκλογές, δεν θα έχουμε πρόωρες εκλογές...χαμός!!

Αυτή η κυβέρνηση δεν μας έχει αφήσει καθόλου να βαρεθούμε και ούτε φυσικά έχει αφήσει τον Ευαγγελάτο να κάνει την προγραμματισμένη του εκπομπή...!!Παίζουν τρέιλερ 5 μέρες για τον θέμα μέ την κρίση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και ξαφνικά...τσουπ σκάει η επικαιρότητα και ο άνθρωπος αλλάζει εκπομπή...Όχι τίποτα άλλο, αλλά τζάμπα και οι έρευνες και οι κρυφές κάμερες και και και...

Λοιπόν μην ξεχνάμε ότι μπαίνουμε και σε τροχιά Eurovision!!Που το πάτε αυτό...;;;Η γειτόνισσα μου, η Μανθούλα, έχει τρελαθεί με τον Σάκη...ανυπομονεί να ακούσει τα τρία τραγούδια και μετά έχει πει στον εγγονό της, τον Μάνθο, να τις μάθει να στέλνει SMS για να ψηφίσει στον ελληνικό τελικό...!!"Αχ βρέ Μανθούλα μου",της λέω," αποφάσισες να γίνεις ρουβίτσα στα 75 σου;;;κατσέ εκεί στην πολυθρόνα σου και πλέξε κανένα πουλόβερ για την προίκα της εγγόνας σου(της Αννούλας)", αλλά αυτή δεν με ακούει! Μου λέει: " Αυτά να τα κάνεις εσύ που κοντεύεις τα 80...εγώ είμαι νέα ακόμα..." Τι να της πεις;;;Να της χαλάσεις το όνειρο...δεν γίνεται!!!

Αυτά για σήμερα...όπως καταλάβατε οι εξελίξεις της επικαιρότητας θα κατευθύνουν και τις νέες αναρτίσεις στο blog μου...και ο Θεός βοηθός...

Μην τα παρατάτε....μην παρακαλάτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου